Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
October 8, 2006
Image Size
51.6 KB
Resolution
400×400
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,584 (1 today)
Favourites
19 (who?)
Comments
13
Downloads
17
×
Graz-D deviantID by Graz-D Graz-D deviantID by Graz-D
Since I've kinda become established here at deviantART I thought it was about time I had a devID!

Bart's stopping me from spending hours on doing tiny details in pics, which I do too often! enjoy!
Add a Comment:
 
:iconthelittlefairy95:
Thelittlefairy95 Featured By Owner Jan 9, 2011
:)
Reply
:iconlucile:
lucile Featured By Owner Mar 12, 2010
Bart is cute in your style :)
Reply
:iconflaminglove:
flaminglove Featured By Owner Aug 8, 2007
do you like "like" bart simpson?
cuz i do
and guess wat?
i saw barts "doodle" in the simpsons movie!
Reply
:iconmiracleoogirl:
miracleOogirl Featured By Owner Jul 19, 2007   Photographer
great idea. so cool..
Reply
:icongraz-d:
Graz-D Featured By Owner Aug 19, 2007
heh, thanks :) gotta update the info on it though!

sorry the reply was one month late!
Reply
:iconwaverlysouthpark:
waverlysouthpark Featured By Owner May 7, 2007
omg kick ass
Reply
:icongraz-d:
Graz-D Featured By Owner Jun 8, 2007
lol, thanks :D
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner May 6, 2007  Professional Writer
Heheheh, very nice, and quite an informative piece of work; thanks for sharing.
Reply
:icongraz-d:
Graz-D Featured By Owner Jun 8, 2007
Lol thanks, I had great fun doing this one :D
Reply
:icondmajorboss:
DMajorBoss Featured By Owner Jun 9, 2007  Professional Writer
Heheh, considering how the creation's messing with the creator, I'm sure that fun must have been had; I like pieces like these.

^_^

You're welcome.
Reply
Add a Comment: